Na kvalite nám záleží

Graf spokojnosti zákazníkov Naším cieľom je 100% kvalita, čo súčasne znamená žiadna reklamácia. Trvalo vyrábať bez jedinej vady však nedokážu ani roboti. Preto sa aj v našej firme jedná o nepretržitý proces, kedy sa usilujeme o maximálnu možnú bezchybnosť našich produktov i služieb.

Spätná väzba je dôležitým impulzom na zlepšovanie

Podnety k akosti získavame:

  • z otázok odberateľov
  • z dotazníkov spokojnosti zákazníkov
  • zo zákazníckych reklamácií

K spokojnosti zákazníkov GUMEXU prispievajú aj naše inteligentné riešenia

Využívame preventívne aj následné mechanizmy na docielenie čo najvyššej kvality:

  • všetkých pracovníkov motivujeme k maximálnej kvalite poskytovaného tovaru alebo služieb
  • dbáme na zabezpečenie kvalitného vstupného materiálu, spôsobilého výrobného zariadenia, optimálnych prevádzkových podmienok
  • aktualizujeme technologické postupy a výrobné karty s ohľadom na požiadavky výkresovej dokumentácie zákazníka
  • spolupracujeme s preverenými a spoľahlivými dodávateľmi
  • využívame externé laboratóriá a ich nezávislé testovanie v prípade špecifických požiadaviek zákazníka alebo pri overovaní kvality vstupných materiálov určených na spracovanie
  • pri objemných a špecifických zákazkách ponúkneme zákazníkovi najprv vzorky na otestovanie v jeho prevádzke
  • máme zavedený interný systém riadenia kvality založený na ISO 9001
  • kladieme dôraz na dokumentáciu a záznamy (o nezhodách, prijatých opatreniach na nápravu, o výbere a hodnotení dodávateľov, o interných auditoch)
  • investujeme do nových meracích zariadení na kontrolu kvality
  • ak dôjde k oprávnenej reklamácii, je pre nás vybavená až potom, keď nájdeme a odstránime príčinu, vykonáme opatrenia a zaistíme jeho účinnosť

Premeriavanie parametrov výrobkuRiešime aj nekvalitu, vzniknutú chybou nášho dodávateľa

  • oprávnenú reklamáciu riešime v zhode so zákazníkom formou výmeny tovaru, opravou či finančnou kompenzáciou
  • v prípade reklamačného konania na zákazkový výrobok buď zastavujeme výrobu až do objasnenia, alebo po dohode so zákazníkom hľadáme alternatívne riešenie.

Kvalite sa u nás venuje špecializované oddelenie

So zákazníkom pri riešení oprávnenej reklamácie komunikuje náš manažér kvality, takže zákazník presne vie, kto sa jeho podnetom zaoberá.

Aj v prípade, keď nie je možné dohľadať presnú príčinu problému s kvalitou a nie je preukázané, že príčina je na našej strane, neotočíme sa k vám chrbtom. Ponúkneme pokiaľ možno vhodnú náhradu za vzájomne prijateľných podmienok.

Na dobrom partnerstve nám záleží!


Zdroj grafu: Prieskum spokojnosti zákazníkov vykonaný v máji 2022 nezávislou agentúrou B-inside s.r.o.; Foto: Manažér kvality Ing. Zbyněk Lysý premeriava parametre výrobku podľa dodaného výkresu – archív spoločnosti GUMEX.