Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Prvý prichádza do kontaktu so zákazníkmi náš obchodný tím,
preto sa Jana Lagová, ktorá vedie personálne oddelenie, opýtala Ruda Petroviča, vedúceho obchodného tímu:
Ako motivuješ obchodný tím, aby vychádzal v ústrety zákazníkom?
V prvom rade sa im snažím ísť vždy príkladom, byť autentický a konzistentný, odovzdať im to najlepšie, čo som sa v živote naučil. Nášmu tímu a ľuďom v ňom sa snažím dať schopnosť rozhodovať za seba, vybudovať si rešpekt tým, čo vedia a v čom sú dobrí. Je potom dôležité, aby boli za svoju prácu aj odmenení. Snažíme sa budovať prácu v kolektíve, chodiť na obedy s kolegami, zdieľame medzi sebou starosti a radosti. Vždy, keď kolegovia potrebujú pomôcť alebo poradiť, som im kedykoľvek k dispozícii. Snažím sa, aby mali dostatočné prestávky a mali všetko, čo na prácu potrebujú. U nás platí také pravidlo, že nepoznáme slovo „nedá sa“ a vždy sa snažíme nájsť to najvhodnejšie riešenie. Keď príde zákazník a potrebuje s niečím pomôcť, predstavíme si, že to potrebujeme sami pre seba a chceli by sme to mať čo najlepšie, a rovnako sa snažíme poradiť najlepšie aj zákazníkovi. Veľa sa rozprávame o tom, čo sa nám podarilo, čo nie a čo by sme mohli urobiť lepšie. Našu prácu neberieme len ako nejakú prácu, ale robíme ju s radosťou, nadšením a každý jeden spokojný zákazník, ktorý od nás odíde s úsmevom na tvári, je pre nás motivácia do budúcnosti.
Rudo Petrovič: Vyštudoval SOŠ technológií a remesiel. V GUMEXE pracuje od roku 2014, postupne sa vypracoval od špecialistu predaja na vedúceho obchodného tímu. Začínal vo firme eD’ system Slovakia ako skladník. Vo voľnom čase sa venuje cyklistike a turistike.
Juraja Kromholca, regionálneho obchodného manažéra, a Tomáša Paučeka, špecialistu predaja a obsluhy zákazníckej linky, oslovila Jana Lagová s otázkou:
Ako sa vám darí zvládnuť komunikáciu s našimi zákazníkmi z rôznych pracovných odborov?
Juraj Kromholc: Po nástupe do GUMEXU som mal pri komunikácii so zákazníkmi mierne obavy z toho, či im dokážem poradiť. Tým, že naše portfólio je široké a každým jedným telefonátom alebo osobným stretnutím som sa rozprával so zákazníkom z iného odboru, sa moje vedomosti rýchlo doplnili. Pochopil som, že či volá inžinier, údržbár alebo obchodník, každý z nich potrebuje poradiť a nakúpiť správnu hadicu, gumu alebo dopravníkový pás. Z toho, čoho som sa najviac obával, sa časom stala nielen moja práca, ale aj záľuba.
Juraj Kromholc: Vyštudoval: SOU stavebné. Pred GUMEXOM pracoval v predajni autosúčiastok. Začínal ako skladník a postupne sa vypracoval na pozíciu vedúceho zákazníckeho oddelenia. V GUMEXE pracuje od roku 2018. Vo voľnom čase sa venuje: turistike a cestovaniu s manželkou, jeho záľubou je včelárstvo a pes Orion, s ktorým robí psie športy a aktivity.
Komunikácia so zákazníkmi je pre mňa najdôležitejšia, ako technická podpora sa snažím viesť rozhovor – komunikáciu smerom k top produktu z našej ponuky, ktorý zákazníkovi poslúži roky a zabezpečí jeho očakávania. Zákazníci GUMEXU naozaj prichádzajú z rôznych pracovných odborov, a tým pádom sa komunikácia uberá všetkými možnými smermi, je pre mňa naozaj veľmi dôležité správne a odborne klásť otázky. Dôležité je vedieť zákazníka trpezlivo a so záujmom vypočuť, aby nám neunikli ani najmenšie detaily, ktoré sú často rozhodujúce. Cesta za naším cieľom je zábavná, strastiplná, inokedy uponáhľaná, potom zas komplikovaná a znovu zábavná… a tomu treba aj pružne prispôsobiť štýl komunikácie. Neustále sa zdokonaľovať v odborných výrazoch, v nových poznatkoch a aj v samotnej komunikácii. Dlhodobo si všímam, že zákazníci nám prejavujú veľkú mieru rešpektu a dôvery, čo nás veľmi teší, ale zároveň i zaväzuje.
Tomáš Pauček: Tomáš Pauček: Vyštudoval SOU strojárske. Predtým pracoval na rôznych pozíciách od expedienta až po operátora výroby vo firme Afinis group.V Gumexe pracuje od roku 2016. Vo voľnom čase sa venuje: športu, rád bicykluje a korčuľuje, jeho veľkou vášňou je športový rybolov.
Rozhovor pripravila Jana Lagová, MBA, personálna riaditeľka spoločnosti GUMEX.
Prvý prichádza do kontaktu so zákazníkmi náš obchodný tím,
preto sa Jana Lagová, ktorá vedie personálne oddelenie, opýtala Ruda Petroviča, vedúceho obchodného tímu:
Ako motivuješ obchodný tím, aby vychádzal v ústrety zákazníkom?
V prvom rade sa im snažím ísť vždy príkladom, byť autentický a konzistentný, odovzdať im to najlepšie, čo som sa v živote naučil. Nášmu tímu a ľuďom v ňom sa snažím dať schopnosť rozhodovať za seba, vybudovať si rešpekt tým, čo vedia a v čom sú dobrí. Je potom dôležité, aby boli za svoju prácu aj odmenení. Snažíme sa budovať prácu v kolektíve, chodiť na obedy s kolegami, zdieľame medzi sebou starosti a radosti. Vždy, keď kolegovia potrebujú pomôcť alebo poradiť, som im kedykoľvek k dispozícii. Snažím sa, aby mali dostatočné prestávky a mali všetko, čo na prácu potrebujú. U nás platí také pravidlo, že nepoznáme slovo „nedá sa“ a vždy sa snažíme nájsť to najvhodnejšie riešenie. Keď príde zákazník a potrebuje s niečím pomôcť, predstavíme si, že to potrebujeme sami pre seba a chceli by sme to mať čo najlepšie, a rovnako sa snažíme poradiť najlepšie aj zákazníkovi. Veľa sa rozprávame o tom, čo sa nám podarilo, čo nie a čo by sme mohli urobiť lepšie. Našu prácu neberieme len ako nejakú prácu, ale robíme ju s radosťou, nadšením a každý jeden spokojný zákazník, ktorý od nás odíde s úsmevom na tvári, je pre nás motivácia do budúcnosti.
Rudo Petrovič: Vyštudoval SOŠ technológií a remesiel. V GUMEXE pracuje od roku 2014, postupne sa vypracoval od špecialistu predaja na vedúceho obchodného tímu. Začínal vo firme eD’ system Slovakia ako skladník. Vo voľnom čase sa venuje cyklistike a turistike.
Juraja Kromholca, regionálneho obchodného manažéra, a Tomáša Paučeka, špecialistu predaja a obsluhy zákazníckej linky, oslovila Jana Lagová s otázkou:
Ako sa vám darí zvládnuť komunikáciu s našimi zákazníkmi z rôznych pracovných odborov?
Juraj Kromholc: Po nástupe do GUMEXU som mal pri komunikácii so zákazníkmi mierne obavy z toho, či im dokážem poradiť. Tým, že naše portfólio je široké a každým jedným telefonátom alebo osobným stretnutím som sa rozprával so zákazníkom z iného odboru, sa moje vedomosti rýchlo doplnili. Pochopil som, že či volá inžinier, údržbár alebo obchodník, každý z nich potrebuje poradiť a nakúpiť správnu hadicu, gumu alebo dopravníkový pás. Z toho, čoho som sa najviac obával, sa časom stala nielen moja práca, ale aj záľuba.
Juraj Kromholc: Vyštudoval: SOU stavebné. Pred GUMEXOM pracoval v predajni autosúčiastok. Začínal ako skladník a postupne sa vypracoval na pozíciu vedúceho zákazníckeho oddelenia. V GUMEXE pracuje od roku 2018. Vo voľnom čase sa venuje: turistike a cestovaniu s manželkou, jeho záľubou je včelárstvo a pes Orion, s ktorým robí psie športy a aktivity.
Komunikácia so zákazníkmi je pre mňa najdôležitejšia, ako technická podpora sa snažím viesť rozhovor – komunikáciu smerom k top produktu z našej ponuky, ktorý zákazníkovi poslúži roky a zabezpečí jeho očakávania. Zákazníci GUMEXU naozaj prichádzajú z rôznych pracovných odborov, a tým pádom sa komunikácia uberá všetkými možnými smermi, je pre mňa naozaj veľmi dôležité správne a odborne klásť otázky. Dôležité je vedieť zákazníka trpezlivo a so záujmom vypočuť, aby nám neunikli ani najmenšie detaily, ktoré sú často rozhodujúce. Cesta za naším cieľom je zábavná, strastiplná, inokedy uponáhľaná, potom zas komplikovaná a znovu zábavná… a tomu treba aj pružne prispôsobiť štýl komunikácie. Neustále sa zdokonaľovať v odborných výrazoch, v nových poznatkoch a aj v samotnej komunikácii. Dlhodobo si všímam, že zákazníci nám prejavujú veľkú mieru rešpektu a dôvery, čo nás veľmi teší, ale zároveň i zaväzuje.
Tomáš Pauček: Tomáš Pauček: Vyštudoval SOU strojárske. Predtým pracoval na rôznych pozíciách od expedienta až po operátora výroby vo firme Afinis group.V Gumexe pracuje od roku 2016. Vo voľnom čase sa venuje: športu, rád bicykluje a korčuľuje, jeho veľkou vášňou je športový rybolov.
Rozhovor pripravila Jana Lagová, MBA, personálna riaditeľka spoločnosti GUMEX.
Informácie pre zákazníkov
Všetky práva vyhradené. Kopírovanie obsahu je zakázané podľa zákona č. 121/2000 zb. o práve autorského zákonu.