Ako sa registrovať na náš e-shop

Zákazníci zvyčajne očakávajú, že cena, ktorá je uvedená na webe, je len orientačná. My však našim zaregistrovaným zákazníkom oznamujeme na webe ceny presné, a navyše im umožňujeme čas nákupu skrátiť na minimum. A ako ste na tom Vy? Nakupujete offline a radi by ste využili výhody online prostredia? V článku sa dočítate ako postupovať pri registrácii a aké výhody vám registrácia prinesie.

Pokiaľ u nás už nakupujete a chcete začať využívať aj služby e-shopu, prosím kontaktujte nás na našej zákazníckej linke +421 249 683 813. V tomto prípade Vám iba zašleme registračný link a procesom celej registrácia už prechádzať nemusíte.  Ak si nepamätáte heslo do svojho zákazníckeho účtu, využite možnosť ho resetovať na tomto odkaze. 

Ako sa registrovať?

1. V hornej časti nášho webu kliknite na tlačidlo "Registrovať".

2. Zadajte IČO a využite tlačidla "Načítať údaje", nebudete tak musieť povinné polia vyplňovať ručne.

Nová registrácia uživateľa

3. Vyplňte osobné údaje kontaktnej osoby a dokončite registráciu.

4. Následne vám na kontaktnú e-mailovú adresu príde správa s výzvou na prihlásenie na web, respektíve na potvrdenie vašej e-mailovej adresy. Tá je potrebná na vytvorenie vášho osobného profilu.

Nová registrácia užívateľa

5. Po prekliknutí tlačidla "Potvrdiť e-mailovú adresu" vo vami obdržanom e-maile si stačí nastaviť heslo a už môžete využívať výhody nášho e-shopu naplno.

Nová registrácia užívateľaPokiaľ si s registraciou neviete rady, neváhajte a požiadajte naše zákaznícke oddelenie o zaslanie aktivačného linku.

Aké výhody získam, keď sa prihlásim ako registrovaný zákazník:

  • Vidím okamžite svoju aktuálnu cenovú úroveň.
  • Mám k dispozícii aktuálne informácie o dostupnosti a plánovanom naskladnení požadovaného tovaru.
  • Novú objednávku realizujem jednoduchým klikom na predtým objednanú položku.
  • Mám detailne zobrazené doklady z predchádzajúcich nákupov.
  • Zo Zákazníckej zóny si môžem zadať dopyt na výrobok na mieru či službu alebo objednať napríklad vzorkovník.
  • Celkovú históriu svojich nákupov vidím bez ohľadu na to, či prebehli osobne na pobočke, telefonicky cez našu zákaznícku linku, alebo priamo cez e-shop.

Nová registrácia užívateľa

Zákazníci zvyčajne očakávajú, že cena, ktorá je uvedená na webe, je len orientačná. My však našim zaregistrovaným zákazníkom oznamujeme na webe ceny presné, a navyše im umožňujeme čas nákupu skrátiť na minimum. A ako ste na tom Vy? Nakupujete offline a radi by ste využili výhody online prostredia? V článku sa dočítate ako postupovať pri registrácii a aké výhody vám registrácia prinesie.

Pokiaľ u nás už nakupujete a chcete začať využívať aj služby e-shopu, prosím kontaktujte nás na našej zákazníckej linke +421 249 683 813. V tomto prípade Vám iba zašleme registračný link a procesom celej registrácia už prechádzať nemusíte.  Ak si nepamätáte heslo do svojho zákazníckeho účtu, využite možnosť ho resetovať na tomto odkaze. 

Ako sa registrovať?

1. V hornej časti nášho webu kliknite na tlačidlo "Registrovať".

2. Zadajte IČO a využite tlačidla "Načítať údaje", nebudete tak musieť povinné polia vyplňovať ručne.

Nová registrácia uživateľa

3. Vyplňte osobné údaje kontaktnej osoby a dokončite registráciu.

4. Následne vám na kontaktnú e-mailovú adresu príde správa s výzvou na prihlásenie na web, respektíve na potvrdenie vašej e-mailovej adresy. Tá je potrebná na vytvorenie vášho osobného profilu.

Nová registrácia užívateľa

5. Po prekliknutí tlačidla "Potvrdiť e-mailovú adresu" vo vami obdržanom e-maile si stačí nastaviť heslo a už môžete využívať výhody nášho e-shopu naplno.

Nová registrácia užívateľaPokiaľ si s registraciou neviete rady, neváhajte a požiadajte naše zákaznícke oddelenie o zaslanie aktivačného linku.

Aké výhody získam, keď sa prihlásim ako registrovaný zákazník:

  • Vidím okamžite svoju aktuálnu cenovú úroveň.
  • Mám k dispozícii aktuálne informácie o dostupnosti a plánovanom naskladnení požadovaného tovaru.
  • Novú objednávku realizujem jednoduchým klikom na predtým objednanú položku.
  • Mám detailne zobrazené doklady z predchádzajúcich nákupov.
  • Zo Zákazníckej zóny si môžem zadať dopyt na výrobok na mieru či službu alebo objednať napríklad vzorkovník.
  • Celkovú históriu svojich nákupov vidím bez ohľadu na to, či prebehli osobne na pobočke, telefonicky cez našu zákaznícku linku, alebo priamo cez e-shop.

Nová registrácia užívateľa

Odporúčané odkazy

Chcete sa poradiť?

Máte otázku? Sme tu pre vás!

Zavolajte: +421 249 683 813

Napíšte: gumex@gumex.sk

?